30 mars

Eftersom blogg.se inte fungerade inatt heller när jag behövde skriva fick jag skriva i word. Men jag lägger in det idag.

Tittar på bilder, vet inte varför. Kände mig så säker på mig själv att jag trodde att jag skulle kunna rensa bort lite av dig utan att bli ledsen. Men när jag ser dig på bild, känner jag i hela kroppen, en längtan efter att få krama dig igen, känna din värme & ditt hjärta. Jag saknar dig!!!!

Jag vet att det är på tiden att glömma, men jag kan inte. Jag tror ändå att jag har gått vidare, för jag tänker inte så mycket längre, och jag har förstått att vårt förhållande inte var det bästa i slutet, men ibland saknar man ändå.

Hur kan han redan ha ny tjej? Jag fattar inte hur han orkar det. Vi har varit instängda i ett förhållande i 2,5 år. Och han tar inte vara på det utan binder sig direkt igen. Orka det, jag gillar att inte ha ngn pojkvän, just nu. Men det betyder ju inte att jag inte saknar närhet ändå.

Livet är inte alltid lätt.

Tur att man har vänner som förgyller dagen. Ni är bäst. (du gav mig aldrig så mycket respons som de gör, de bryr sig på riktigt)


Julia ringde mig inatt, :D så j*vla cool är hon <3 GÄVLE-DIALEKT i mitt hjärta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0