Fredags eftermiddags mys i Eke (:

trötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrött
Har inte sovit mkt inatt heller, "/ men denna natten var värd lite sömn. Vännen var inte ledsen, tänk inga dumma tankar. Du är stark, & hur bra som helst :)

Det var tungt att gå upp idag, men skolan var rätt kul idag (: hade den snygga leende läraren på geografin idag :D Redovisade på Psykologin, gick bra :)
Softade på idrotten, gömde mig för Monica :)

Efter skolan följde jag med Sanna hem :) vi åt pastasallad & myste :)
Sedan började muffins bakandet ! :D vi bakade 139 muffins i olika smaker till Sannas valkampanj! :)
Så om du går samhäll på katedral i växjö, rösta på Sanna Gunnarsson i Valet till skolkongressen (eller vad det heter) på torsdag :)
Sedan satt vi lite vid datorn & lyssnade på kent :) som faktiskt är hur bra som helst :)
Diskuterade lite valfrågor, mer eller mindre seriösa ^^ du är härlig gumman! :D
Åkte hem 18,20 & nu är jag hemma hos mig, snart blir det mat & sen så ska det låta! :)





jag får panik, jag vet inte om jag är redo, om jag vågar.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, vi är helt underbara babe

2008-04-11 @ 20:00:46
Postat av: Sanna

Jag hatar att kommentera på blogg.se för det är bara första meningen som syns, jag skrev ju en jättelång kommentar, BAJS!!! :(
Jag ville iaf säga tack för all hjälp, du är den bästa kanpanjledaren man kan ha ;D Nu blir det tv och sen hörs vi på msn

2008-04-11 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0