Glasskungen debut :D

Efter engelskan idag gick Sanna och jag ut och satte oss i solen. Det var så jävla skönt att vi bestämde oss för att gå tidigare från språket och njuta av solen på Glasskungen! :D
Glassen var sjukt god & sällskapet var inte det sämsta heller ;) Så sjukt underbar är du Sanna! :)
(Imorn blir det muffins, var inte nervös, det kommer gå bra :))

Hoppade av bussen hos Ellen :)
Lärde mig spela lite gitarr igen, det är så sjukt kul :) så när ellen har köpt en gitarr så jag kan få tillbaka min ;P ska jag börja spela igen :D

Nu blir det matlagningsarbete för hela slanten ;P usch, det ska vara klart imorn och jag har såhääääääääääääär mycket kvar. Smart Erika, bra jobbat ! :(

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var en sjukt bra dag babe,
tack så mycket!

2008-04-15 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0