Hejdå Janne

Åkte in till träningen idag för att titta på :) Träffa lite folk är alltid kul :)
Johanna var inte heller med så vi slappade tillsammans :)
Sen blev vi intervjuade av en Dansk xD Vi fattade inte allt ;P men jag tror vi svarade på rätt saker :)

Idag var det Jannes sista träning. Han ska sluta vara vår tränare nu "/
Jag har haft honom sen jag började träna. & de andra har haft honom sedan de var 7 år kanske.
Känns konstigt.
Visst  det är många som har klagat på honom nu i slutet, men han var ändå asbra.
Amanda, Linda & Frida hade bakat kladdkaka så vi slutade träningen med Kladdkaka på gymet :)
Jag kommer sakna dig Jan.

Jag är fortfarnade sjuk.
Ska träffa Ellen sen, men först ska jag skriva på mitt Midsommar-arbete ;)
orka !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas det går/gick bra med arbetet babe :)

2008-04-12 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0