& så var det söndagkväll igen

Lördagkvällen tillbringades med Malin, Nina, Ellen & Erik. Trevligt (:

Idag har jag bytt däck på bilen ;P för det måste man också kunna om man ska ta körkort ;) det var jobbigt :P
Sen övningskörde jag till Ljungby, det gick jättebra! :)
Var hos min gammelmorfar och firade honom för att han fyllde 84 år  :) godmat, god efterrätt, gott fika ^^ määätt! :D
Sen körde jag hem med, :)
Jag gillar att köra bil :D

Nu har jag skrivit klart mitt arbete om archimedes :)
& har skrivit lite på midsommararbetet ;P men de ska ju inte vara klart förrän på onsdag. Jag hatar att jag är tidsoptimist ;) ^^

åh, nu får jag panik igen. :(
har typ en nervös/rädd känsla i kroppen.
vad vill jag?


Kommentarer
Postat av: fanny gillbjer

haha, jobbigt att man måste kunna et. fast det är väl klart, inte så kul när man står själv på vägen med punka och inte kan byta däck ;) hhaa
kika gärna in min blogg om du har tid

2008-04-13 @ 21:07:52
URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0