2 dagar kvar!

Nu är det inte länge kvar..
Snart är även jag vuxen, om jag nu verkligen blir mer vuxen på fredag än vad jag är idag.
När jag vaknar på fredag har jag mer ansvar än jag någonsin haft.
Men jag kan samtidigt göra vad jag vill :)
Gå ut, Hyra Hotellrum, Ringa in till typ "ordjakten", sätta över mitt mobilnummer på mig igen, pierca mig (då kan inte mamma säga något!) ta ledigt från skolan UTAN målsmans underskrift

Ta körkort... den viktigaste punkten, fan, det ska bli det bästa med att bli 18, eller ja, två dagar äldre än vad jag är idag :P


Morfar kom hit idag,
& nu ska jag snart bort till Ellen och slinga mitt hår :)
Imorn är förhoppningsvis min sista jobbdag! :D
WOHO! (men skola redan på onsdag "/)


VAD SKA JAG HA FÖR TÅRTA PÅ SLÄKTKALASET?
Hjälp!? Någon som har ett bra recept?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hyra hotellrum och körkortet är lätt det bästa!! ;D

2008-08-13 @ 18:18:58
Postat av: Sanna

Och Grattis i förskott förresten!! :P

Hoppas att du får ledigt på fredag! :) <3

2008-08-13 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0