Jag vill ha...


ÄPPELPAJ MED MYCKET VANILJSÅS! :D


Man kanske ska baka det till morden i midsommer ikväll? :)


Det är massor att göra på jobbet idag, vet inte riktigt vart jag ska börja.
& jag är nervös för att göra fel.
Men det går bra tycker jag :) & det är så mycket roligare att jobba när man har något att göra.
och malin är ganska kul att jobba med alltså ;D


Tänk att man kan må så mycket bättre bara av att höra någons röst

Eller läsa någons uppmuntrande ord.
Tack för att det finns så många som bryr sig om mig!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ha en bra dag!:D

2008-08-05 @ 14:25:13
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Sanna

Klart vi bryr oss om dig,

det är skönt att känna att man kan hjälpa till <3 :)

2008-08-05 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0