Pussförbud.

Kan ni tänka er den känslan? Att vara med sin pojkvän hela dagen och inte få pussa honom? (SM om en vecka, så jag får ju inte smitta honom med min halsfluss, för han ska äga dom alla! :D) men jobbigt var det iaf, & svårt ;P men det var igår det, idag är jag smittfri! :D

Vi har varit i Kosta med mamma, pappa & malin idag! :)
MYS! :D

Idag har jag även kännt mig som världens lataste och elakaste människa :o
Adam skulle träna & eftersom han inte hittar här & jag inte får träna, så cyklade jag bredvid honom när han sprang!
Usch, folk bara tittade på mig xD

Men ha det bra! :) & hoppas du hade kul igår sanna :)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hade jättekul i helgen, får ta allting i mail imorn :D

Du träffade inte min familj i Kosta? de var visst där :P

2008-08-03 @ 17:36:54
Postat av: syster

hähä, sandra hade sett er när adam sprang ;)

2008-08-04 @ 08:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0