Skolan, trean, depp

Första riktiga skoldagen idag,
Svenska, Engelska C, Religion, Natur Kunskap B, Filisofi
& om jag ska vara ärlig så var dagen trots alla vänner, en plåga..
För hur mycket jag än vill, och hur mycket jag än vet att det är bara ett år kvar, så orkar jag inte kämpa.
Jag hoppas verkligen att det går över, för jag orkar inte ha det såhär...

& Sanna, jag vet att jag klagade på jobbet,
men på något sätt så var det så lättsamt och jag behövde inte ta en massa ansvar, prata en massa, argumentera inför alla och om allt.

Jag är sjukt rädd inför detta året,
Jag vågar inte.
FAN! :'(

Kommentarer
Postat av: matilda

jag är också rädd, men tillsammans klarar vi det !

2008-08-28 @ 14:13:58
URL: http://matalf.blogg.se/
Postat av: JULLAN

du klarar allt, det vet jag! <3

och vi måste ses snart :( <3

2008-09-03 @ 23:00:27
URL: http://juliahessling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0