torsdag

Jag går genom jobb-korridoren,
Där jag har gått 27 dagar denna sommaren,
Nu är det bara 5 kvar, och fy tusan vad snabbt det har gått...
Snart börjar skolan igen, blandade känslor på det!

Om jag går in i rummet till vänster om mig, så sitter min mamma där,
Högst upptaget med att prata i telefon, det ringer alltid till henne, så hon hinner knappt börja med "dagens post" förrän efter fyra, vilket leder till att hon jobbar till framåt åtta.

Min mamma är sitt jobb troget, det är en sak som är säker, men hon gillar det hon gör så det är ju bra.
Bara hon inte jobbar ihjäl sig...
Om jag går in till rummet till höger om mig, så hittar jag min lillasyster där.
Hon som är sur för att jaag inte orkade hämta posten.
Hon som egentligen är en snäll och trevlig prick, kan ibland förvandlas till en långtjurigt monster.
Men jag älskar henne ändå, så snart får jag ta och kliva i min rolli familjen och gå in och säga förlåt och att jag kan hämta posten på måndag.

För att träffa min pappa behöver jag åka till alvesta. För där jobbar han, som elektriker på ett stort bygge.'
Jag är säker på att han har roligt, för han tycker verkligen om sitt jobb han med.
Han jobbar inte över så ofta, men han ska gå dit och jobba på sin semester nästa vecka.

Ikväll efter jobb och träning så drar dessa filurer och jag till Stockholm!
Jag, mamma & pappa ska dela på körningen dit.
Ska bli kul, jag älskar att köra bil!
När jag inte kör ska jag plugga körteori och lyssna på musik.
Jag tycker om hela känslan med bil, musik, kudde och mörker.. :) (fast det kanske inte blir så mörkt nu för tiden ;P)

En annan sak som är konstigt,
Mitt tuggummi smakar regn,
Det ÄR konstigt!

Ha en bra helg folket ! :D
KRÄM


Kommentarer
Postat av: malert

höhö, jag vet att jag är ett långtjurigt monster, men reta inte upp mig då ;p

2008-08-07 @ 09:45:20
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Jessi

tack så jätte mycket! Kram

2008-08-07 @ 10:08:18
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilket mysigt blogg inlägg vännen :)

Jag hoppas att du får det jättebra i sthlm i helgen, jag kommer hålla tummarna för dig! :D

Jag gillar också sakerna som du skriver, dels att köra bil och sen åka (fast det suger om man sitter i mitten som jag fick göra ner till Malmö innan Naxos "/)

Jag är jättepepp på att vi ska åka till sthlm samtidigt nu! Vore så skönt (och Roligt!) att få lite sällskap på tåget :D Hoppas att det går att fixa :)



Haha, och att ditt tuggummi smakar regn,

det Är konstigt ;P

2008-08-07 @ 12:17:29
Postat av: Melissa

okey, jag tar 100 kr för det. :)

2008-08-07 @ 14:35:09
URL: http://melissao.blogg.se/
Postat av: Jessi

tack för din stöttande kommentar, det betyder mycket!

2008-08-08 @ 11:19:27
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: JULLAN

fan vad bra du skriver kvinna! :)

jaa, det var grymt härligt, och vet du vad jag kom på nu? att VI MÅSTE ÅKA UTOMLANDS någongång, vi måste :D förstå vad kuuul. :D

och det är kul att du börjat skriva mkt i bloggen, måste lägga till dig på bloggkoll nu så jag inte missar något inlägg. ;)



Jag saknar dig med, mkt! <3

du är så bra, puss!

2008-08-13 @ 02:45:27
URL: http://juliahessling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0