bye 2008

Nyårsafton och jag är riktigt taggad! :D
Party med de bästa ! :D
PEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPP


Tänk att det har gått ett år till av mitt liv redan.
Tiden går ruskigt fort, men nu välkomnar jag år 2009.
Året med studenten och en oviss framtid.
Bakom mig lägger jag året 2008 som har varit ett bra år :D

 

Detta minns jag från 2008
Var på Gran Canaria med familjen och familjen sandberg/wiesel
Lärde känna Ellen, David & Nicke ordentligt :) :D
Tittade på Ge-galan och stockholmsmyste med Malin
Åkte tåg i 12 timmar för att komma tillbaka till samma ställe som vi åkte ifrån.
Fick ett Kusinbarn
Malin och jag blev bra vänner
Ellens Personalfest
Träningsläger i Spanien! :) (lärde känna fria-folket. Looove) <3
Pirr i magen igen! :D
Tyskland med tyskan! <3
Björn Gustavsson
Winnerbäck
ADAM 26/5
Sommarjobbs trams med Malin
Tappade kontakten med Maja
Baddagar med Ellen, Nicke, Thim, David, Malin & Andrea
Tävlingar , pers i släggan
Blev 18 år!
Tog Körkort
Ullared med Adam, Ellen, David & Malin
Ullared med klassis girlsen
Luciamovienight
Frightnight
White Glowstick Night
Göteborg med Sanna
Julafton

 

Men 2008 är också året då Jag
blev skoltrött och det syntes på resultaten
gjorde misstag som nästan gjorde att jag förlorade det jag nu älskar mest
bråkade med Sanna för första gången
Inte kunde kontrollera min ilska (2 gånger, och jag tror ni vet när)

 

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! :D


Kommentarer
Postat av: malin

du och jag syster :) <3

2008-12-31 @ 19:19:53
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0