Dan före dan

Såhär kvällen före julafton är det mycket som ska ske för att julen ska vara som vanligt.

Granen ska kläs av mig och min syster, paket ska läggas under och malin ska säga att det är mindre julklappar iår än förra året.

Skinkan ska göras i flera timmar (mamma dissade det här i år och köpte färdig, Vad fan är det? ;o)

Jag & Malin ska i smyg läsa på så många paket som möjligt, klämma lite och kanske lista ut vad vi ska få (även om man skulle bli ledsen om man kom på det!)

Jag, Malin, Mamma, Pappa & Mormor ska sitta och titta på Bingolotto i minst fyra timmar och höra många svordomar om att man inte vinner, men också ett litet glatt BINGO!

Inte minst,
Jag ska innan sovdags bara sitta och titta på granen ett bra tag, just so I can have some Christmas-feeling. and trust me, it works every year :)

Hoppas ni har en bra dag före dag :)
God Jul på er alla :)
Kram!!

Kommentarer
Postat av: stinha

Vad mysigt det låter :)

Jag & Algot ska flytta till Kristianstad nästa höst :)

2008-12-23 @ 22:50:30
URL: http://stinha.blogg.se/
Postat av: malin

haha "Granen ska kläs av mig och min syster, paket ska läggas under och malin ska säga att det är mindre julklappar iår än förra året."



läs min blogg nu då:)

2008-12-23 @ 23:58:53
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: malin

haha "Granen ska kläs av mig och min syster, paket ska läggas under och malin ska säga att det är mindre julklappar iår än förra året."



Läs min blogg nu då:):):)

2008-12-24 @ 00:00:03
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0