Jag vet att det var länge sedan...

but I will try to start writing again :)

Dagens fakta, Jag HAR världens bästa lillasyster :')
Medan jag packade (jag & sanna åker ju faktiskt till Göteborg i eftermiddag :D) så gjorde hon scones till frukost åt oss! :')
<3

Nu ska jag snart springa till bussen, för som sanna sa, så spelar det ingen roll när man går upp, man får ändå alltid stressa. Inte för att jag känner för att skynda mig, för vem vill skynda sig till filosofi lektion eller tyska prov? Ja, das kommt darauf an... Skolan är ju trots allt viktig, & snart är den slut. Herregud.

Måste springa :O
Ha en kalas helg, det ska jag ha :)
& önska mig lycka till med tyskan.. Det kan behövas :P

end. Erika

Kommentarer
Postat av: Ellinor

åh, vad jag tycker om att du har börjat skriva igen. :)

2008-12-05 @ 12:06:48
URL: http://trasselli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0