reporting from Göteborg

Storstäder är underbart! Shopping & Liseberg är underbart! Sanna är underbar! Peo & Nina är underbara!
Ömma, Kalla fötter är inte lika underbart...

& klänningar. Det är det mest ounderbara idag. (even though sanna hittade en fin! :D)
Det finns inte en enda som sitter bra på min konstiga kropp.
De går inte knäppa över brösten & om de gör det så är de ändå förstora.
Jag hatar det, jag kommer aldrig hitta någon nyårsklänning!?

Ångest, borde träna, borde kunna hitta en klänning.
Men, faktikst, idag har vi gått massor(!) & burit kassar.
så lite träning kanske det är? :)
vi säger så :)

end. Erika


Kommentarer
Postat av: Malin

asso jag loggade ut dig men du loggas in igen :O

saknar dig :(

2008-12-06 @ 22:28:12
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0