sträckt hålfot?

:S jag vet, det låter helt konstigt.. & jag vet knappt själv om jag ska tro på det.
men ont som fan gör det iallafall.. På onsdag ska det kollas upp..
kan man verkligen sträcka hålfoten?

Sista veckan i skolan nu! :D
Halvvägs mot studenten.. Sjukt skönt, men läskigt...
Spanska inlämning på onsdag, sen är det bara att glida in i mål! :)

Jag laddar stenhårt inför årets fest hos Ellen på fredag!
Ska bli hur najs som helst & äntligen fyller sugar-ellen 18 år! :D

nä. nu ska jag duscha.
sen läsa..

find pleasure in reading


Kommentarer
Postat av: Stinha

Tack själv! :D

Jodå, helt okej. Lite fundersam :)

Själv då?:)

2008-12-20 @ 15:19:12
URL: http://stinha.blogg.se/
Postat av: ESSET

HEJ BABY! inte visste jag att du hade blogg ;) keep on rockin' ;)

2008-12-20 @ 22:08:51
Postat av: Kim

"Halvvägs mot studenten.."

My good!

Villvillvill ha det ganska så mycket nu :)

2008-12-21 @ 23:57:05
URL: http://kimek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0