Sunday Bloody Sunday

En riktigt slapp dag i Göteborg :)
Varken sinnen eller fötter orkade med mer shopping så det blev slapp och mys med hundar & bebis :)
& så hemfärd. med blod.

För er som inte vet så har jag en söt vän som är klantig men fortfarande söt.
Det första hon gör när vi kommer på tåget är att skära sig på något. Ett köttigt sår.
& sen sitter hon och visar mig blodet (jag hatar blod!) men hon är fortfarande söt.
Sanna Knip <3

Kom precis hem från Ellen nu !
Hon fyller 19 år idag, GRATTIS TILL HENNE, min pumpkin <3

nu börjar skol-ångesten igen...
suck!
engelska, religion, när ska jag hinna andas?
jag tar imorn kväll ledigt för att umgås med Adam babe <3

anyway, night.
end. Erika

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha avisst, stor och köttigt :D?

liar

2008-12-08 @ 12:26:59
Postat av: erika

haha, va? vem?

2008-12-09 @ 11:13:26
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0