adam, min adam <3

vad gör du med mig?
 
jag satt där vid bordet och åt med min familj, vi pratade lite om resten av sommarn
och så kom vi in på sm, och att malin skulle tävla på fredagen (samma dag som du!)
och jag sken upp inombords och tänkte på att jag skulle få träffa dig,
men så kom jag på, malin är 92:a, liten, USM! TÄBY! inte NORRTÄLJE!
& helt plötsligt bara började jag gråta, och då snackar vi inte en tår, utan en flod.
pappa bara tittade på mig och mamma gav mig en kram och sa att hon lovade att vi skulle åka till halmstad i helgen om det inte regnade så att jag skulle få träffa dig...
& seriöst, jag typ slutade andas, först av chock, över hur jag betedde mig, och sen av lycka, för att jag tror att jag har förstått vad kärlek innebär.
 
hela dagarna så snurrar kärlekssånger i mitt huvud och stora såpbubblor kittlar i min mage.
 
Jag vet inte vad du gör med mig,
men jag älskar det! jag älskar allt, jag älskar dig! ( ja, det gör jag!)


& ditt svar gör att jag sitter här och bara tittar framåt och smakar på mina salta lyckotårar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är så underbart älskling,

och jag är så lycklig för din skull! <3 :)

2008-07-27 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0