pengar rullar in

Nu har jag bestämt mig,
Jag ska bli aktiv bloggare,
I alla fall så ska det inte gå månader utan att jag skriver :P


Sommarlov.
Jobbjobbjobb
& massa trött.


Adam har varit hos mig hela helgen och det har inte blivit mycket sömn,
För vem vill sova när man kan vara vaken och skratta och ha roligt med någon man tycker om?
Vem vill sova när det är så mysigt att bara ligga och prata ända in på små-timmarna.
Ja, inte jag i alla fall, för som min kloka vän Emelie sa, man får ta vara på tiden man har tillsammans.


Nu har han åkt hem till Strömsnäs igen och vi ses inte förrän till helgen.
Imorse när jag åkte till jobbet låg han kvar och var ensam i mitt hus med mina päron ;)
Det är så kul, pappa tycker verkligen om honom! :D
Jag blir så glad,
Ni kommer inte förstå;
Men pappa skrek "KOM IGEN ADAM", till honom när han tävlade igår.
DET betyder mycket, det betyder allt, jag började nästan gråta.
Det låter inte som något speciellt, men tro mig, det är det.


Nu är det väl snart dags att krypa ner i sängen igen,
Så att imorgon inte blir lika jobbig som idag.


Förrsten; schemat för hösten har kommit upp på hemsidan nu,
Jag blir trött, nervös och uttråkad.
Värsta jobbigt att det bara är ett år kvar :S
Om ett år, vad gör jag då? :O


DAGENS BÄSTA:

Sannas mail!!
Tack för att du förgyller min arbetsdag!

DAGENS SÄMSTA:
att det började åska när jag kastade idag :(


HELGENS topp 3:

  • ADAM
  • DM-vinst i F19 & 2:a i Kvinnor
  • "Han har bråttom iväg, han tar bussen från stan"

Kommentarer
Postat av: johanna

om ett år, då har vi hela livet framför oss :)

2008-07-14 @ 23:22:49
URL: http://johannay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0