fredagkväll, lördagmorgon

jag skrev allt detta innan, men så cpade blogg.se ur! :@ men jag skriver det igen, fast kanske inte allt ;)

Efter så ska det låta och glass au fore (glass i ugn) cyklade jag och malert bort till ellen, på 2 minuter :D rekord!
Nicke var oxå där. Ellen satte i löshår på malert, assnygg blev hon, Jag känner inte igen henne ju ;) nu kommer folk tro ännu mer att hon är den äldre av oss två xD

Idag på morgonen åkte jag och malert med Nicke in till stan, vi skulle träna och han skulle jobba.
Träningen gick för övrig asbra, :D jag känner mig starkare, :) 50 kg i frivändning lätt idag :D

Person1. SLUTA GNÄLL! jag orkar inte med mer. det är itne alltid mest synd om dig, så sluta överdriv och va jobbig!

Person2. Snälla, du vet att jag inte vill. Peta inte på mig, flirta inte med mig, för jag vet inte hur jag ska göra för att inte såra dig. Jag vill ju inte, & det har jag sagt !

ANYWAY, tjejkväll ikväll :D Ellen, Johanna, Malin & Nina :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0