kallt

jag har inga lår ! :o
jag har iallafall ingen känsel i dom, det bara sticker lite "/ har precis varit ute och gått med Johanna :) Jag tänkte väl inte på att det var minusgrader så jag gick i mina tunna leggings "/ inte smart alls. Men johanna är iallafall asbra :D

Smskonsversation:
Johanna: Jag är hos adam och oskar och dom, kom dit ! :D
Erika: okej, jag går nu då, gå ut om 7 minuter. Förresten de bor i det gröna huset va?
Johanna: Ja, :) fast det är gult. hahahaha!

Hur kunde hon veta vilket hus jag menade? XD

Dagen började som sagt med träning, det gick bra :) men jag fick lite ont i ljumsken "/ men det går väl över :)
När jag hade duschat målade jag, malin & pappa ägg :D haha! de blev väl fina :) men malin har ingen fantasi, hon målade enfärgade :P medans jag målade kycklingar&älgar och pappa fina mönster ;D

Maten var goood :D tårtan som mamma bakat med :D & godiset :D fan vad jag är mätt XD :D

men det är bara påsk en gång om året :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0