Långfredagen

& nu har även jag skaffat blogg, för Julias skull :') Den token bor alldelles för långt bort, "/ <3 Saknar henne! Men nu när jag har skaffat comviq kan jag smsa med henne hela dagarna :D

Långfredagen idag, & det snöar :o jag tror vädret har fattat fel! Det var fint väder i julas och nu när det ska vara fint väder så snöar det! Usch, jag skulle sprungit idag. men jag vill inte nu när det är så kallt! Men jag ska snart in till malins rum och tvinga henne att köra bålstyrka med mig, så att vi tränat lite iaf ;)

Mamma & Pappa har köpt godis :D & senare ska jag laga mat med Mamma :)

Men först ska jag väl städa den där j*vla toaletten.. suck.

image1

Kommentarer
Postat av: Jullan

haha, men va söt du är älskling :D ily!

2008-03-22 @ 20:46:24
URL: http://juliahessling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0