Sanna.

Jobbade igår & i onsdags. Jobbigt som fan att gå upp tidigt, men man får ju tänka på PENGAR :D

Efter jobbet gick jag och Sanna och åt på konsum, Sallad :)
Vid halv sex gick vi på kör-teorï på Växjö Nya. Det var faktiskt riktigt roligt, är riktigt taggad för körkort nu :D
Kände typ hälften av de som var där kändes det som ;) Men ingen kan ha mer otur än vad vi hade, hur ska vi stå ut med detta tjatande 2 timmar till i veckan? Tur att Sanna är där med iallafall :)
På kvällen gjorde vi fruktsallad och tittade på meangirls, jag somnade :( haha, men jag gick ju faktikst upp vid sex ;)

Idag var vi ute och gick en långpromenad :) Det tog 1 timme & 45 minuter, så nu är jag trött ;P
Vi stannade vid bron i skogen och fotade lite med :)
Sanna är så himla bra, :) Jätteroligt att hon kom ut & lekte lite med mig, :) det var länge sen.
<6

Nu ska jag försöka putsa mitt fönster :o jag håller dig uppdaterad ;)

  


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tihi, supersöta bilder på oss!
Men fytusan vilken otur vi hade! Värre kan det ju knappast bli :P Men vi klarar det också, frågan är hur jag ska klara mig utan dig på torsdag! :O

2008-03-28 @ 15:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0