en amazing dag

Nu sitter jag hemma efter en kalas bra dag, eller ja nästan kalas bra iallafall ^^
svenskan ska tydligen lämnas in på fredag (inte kalas alls!!)
det var förhör på religionen (inte kalas det heller!!)
elevrådsmöte med fika , det var mys (med matilda!)
Naturkunskapen var okej..
Filosofin var lika seg som vanligt.

Men träningen gick bra! :D
Jag är laddad för helgen! :)

Adam var mysig han med, :)
Kyckling tacos it is ! :D

Nu har jag packat det sista & ska lägga mig i sängen och titta klart på PS I love you (& sanna, den verkar asbra!!! :D)

Ha en bra helg alla, det ska jag ha! :D
SKOL SM 2008, TAAAAGGGAAA!

Kommentarer
Postat av: matilda

hoppas skol sm gick kalas

2008-09-14 @ 20:26:24
URL: http://matalf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0