jag är missnöjd

Igår innan idrotten kom jag och sanna fram till att nu, nu skulle vi ta tag i våra liv och faktikst träna & bli smalare.
Så vi sprang i en halvtimme på idrotten, (skit-duktiga!, & det gick faktiskt riktigt lätt, när man hade bra musik & sanna med sig) Vi undvek speglar while vi bytte om och vi kände oss skit-nöjd, right? ;)
Och så när jag kommer hem till mormor så äter jag en bulle och en kaka!! Ja, jag är tjock, & jag vill bli smal, så jag äter en bulle, SMART! hur hänger det ihop?
Jag är patetisk, men jag kan leva med det.
Någon gång kanske jag kan lyckas, vi får se :)

& nu har jag sjukt ont i höften :@

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte tjock! :o

och dessutom tänker jag som du, och gör dom du också.

så du är inte onormal, vill man ha kaka, så vill man ha kaka, och då tar man en kaka! haha :D

men du är absolut inte tjock!!

2008-09-10 @ 20:53:45
URL: http://elinanderzzon.blogg.se/
Postat av: Sanna

När jag kom hem åt jag också kaka "/

Men någon gång kanske vi klarar det ;P Och i vilket fall som helst så var vi Asgrymma som sprang på idrotten, TACK <3 :D

2008-09-10 @ 21:51:26
Postat av: zozan

diggar your way of doing it :] just för att det är det rätta sättet! menar.. bli smal, pffff, varför -.-

2008-09-11 @ 08:50:37
URL: http://zozans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0