how ever

tre dagars jobb är nu över och jag tror inte att jag ska säga äntligen den här gången, för det har varit förvånansvärt kul! :)
vi har kopierat papper i massor och det har varit lärorikt i sig :P och jag vet inte hur många gånger Malin har hotat mig med häftapparaten ;D haha! :) papers are my money!

Jag insåg en sak idag, jag har inte fattat att det är år 2009, inte förrän idag när jag skulle knappa in semesterlappar och ska skriva året.. Varenda gång skrev jag 08 .. suddade och skrev 09.

Igår hade jag och Adam en sjukt mysig kväll! :D
Middag på la gondola och bio, fast and furious :)
vi träffade också Emilia en stund :D härlig människa det :)

nu sitter jag och väntar på att bussen till Sanna ska gå och på att adam ska göra mig sällskap i väntans tid.
men han hör inte av sig :O
(tänk att ett "trevlig påsk" kan göra väntan lite lättare)

och nu har jag bestämt mig.
JAG SKA TATUERA MIG!

Kommentarer
Postat av: matilda

ska du? var för nått och framförallt var ?

puss

2009-04-09 @ 12:45:46
Postat av: malin

akta dig! jag har häfftis!

2009-04-09 @ 23:32:35
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0