going in flames

En vecka har förflutit på jobbet, med Malin fast utan Mamma. (which apparently sucks) Idag börjar den sista, eller kanske inte, är iallafall ledig nästa vecka.
En vecka med otroligt intressanta konversationer och hänga gubbe på rasterna.
Rasterna är det värsta, inte nog med att jag blev hängd för första gången i mitt liv, fast gubben hade både öga, näsa, mun och fem hårstrån! Men som Malin så intelligent hasplade ur sig; "Det är faktiskt svårare när man ser det uppochner", jag måste dessutom försöka låta intresserad när totalt onödiga saker berättas för mig.  

Ett litet exempel kanske?  

"Jag badade i Helgasjön igår och när jag torkade mig så blev handduken helt brun"  

Jag ville dö av skratt, jag ville spy av tanken på handuken som blev brun och jag ville att min hjärna skulle arbeta fortare för att få fram ett bra svar.  

"Så kan det bli" svarade Malin tillslut.  

Samtidigt rasterna är det bästa. För då kan man slappa och vila lite. Och äta en frukt. Jag är kroniskt hungrig. Hoppas min magsäck vänjer sig snart! (föresten, i onsdags var jag riktigt mätt)

Kommentarer
Postat av: malin

haha det är svårare uppochner :) det måste til och med du erkänna!

älskar dig

2009-08-10 @ 22:18:15
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0