jag minns en dröm om snö

Solen skiner i strömsnäsbruk och det ligger ett lugn över huset här.
Jag tror alla däckat efter den hektiska morgonen...
Det är festival här idag, så ikväll är det drogfritt ungdomsdisco.. kostar 50 kr och då ingår korv och läsk.
jag tror att vi trots allt stannar hemma och tittar på friidrott och myser istället... 

träffade kim idag.
härligt att bli lite uppdaterad i hennes händelserika liv.
fan vad jag saknar att ha henne att träna med.
alla moves on, utom jag. men jag kan nog leva med det med.

hoppas att det inte regnar i skottland
och att solen värmer duved.

att livet leker i dalbo
och att havet är skönt i tukiet.

att allt är underbart i nöbble 
att växjö är härligt

att stockholm är hektiskt som vanligt
och att man får något vettigt gjort i gemla.

att nervositeten lagt sig i USA
och att det är fullt med härligt folk på vallen.

att Gävle andas trygghet
och att Göteborg är fyllt av kärlek



Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack vännen,

det var väldigt fint skrivet till alla :)

(tyvärr sitter jag mitt i ett åskregn, men ändå ^^)

Hoppas du har en härlig helg hos Adam! :)

2009-08-22 @ 16:05:43
Postat av: Emelie

Klart att du också har gått vidare, du har ju jobb och allt. :)

Det börjar rulla på bättre här och jag börjar så smått komma tillrätta.

2009-08-22 @ 21:33:19
Postat av: Adam

Fint baby:)

2009-08-23 @ 11:41:40
Postat av: z

vad fint du skriver babe, man blir helt varm. hoppas allt är bra med dig också!

2009-08-23 @ 14:31:52
URL: http://zozans.blogspot.com
Postat av: Kim

Var så kul att träffa dig!

Hoppas vi kan ses i helgen! <3

2009-08-23 @ 15:22:34
URL: http://kimek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0