raindrops keep falling on my head

Himlen öppnade sig när jag och adam hade tagit 50 spring-steg uppför backen.
Det blev en jobbig runda, med ingen motivation eller kraft i benen. 
Men när vi väl kommit hem igen och jag legat och surat på altanen ett tag kändes det rätt bra :)

Det är finnkampen i helgen så eftermiddagen tillbringas bara i sängen/soffan med tv:n och adam.
Han fyller 18 på tisdag. Det är stort.
Vi ska börja spela på lotto till helgen. & vinna pengar, hoppas jag.
Jag längtar utomlands! SOL och värme.
Jag längtar till Scottland med, fast där kan jag inte räkna med någon sol och värme antar jag ;)

I veckan hoppas jag på att kunna träffa vänner så att jobbet inte känns alltför tungt.
Bestämt är det att jag ska luncha med Kim på Onsdag :)
& tisdagkvällen ska fyllas med tårtor och glada miner.



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, vi har faktiskt haft ett par soliga dagar nu! ;)

hörs ikväll, <3

(johan har med sig presenten) :D

2009-08-31 @ 10:42:44
URL: http://johannajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0