loneliness can kill a guy

fram tills ikväll så har saknaden bara funnits där.
Ikväll är den påtaglig.
Det känns lite som filmen P.S I love you. Du är borta, men ändå får jag delar av dig.
Minnerna slog mot mig och jag känner mig så ensam, jag önskar så att du vore här. att det vore förra året.
November känns helt plötslig så långt bort och kvällen känns mörkare än natten var igår.
Jag hoppas det känns bättre efter klockan nio.
Jag får prata med dig och för en stund låtsas att du faktikst är här.

Kommentarer
Postat av: Johanna

MY LOVE <3

ingen riktig skype-date idag,

jag är ledsen :( onsdag!

saknar dig, längtar till november- att få skratta och prata med dig face to face igen.

ÄLSKAR DIG my one and only SOULIE <3

2009-09-01 @ 00:08:22
URL: http://johannajosefina.blogg.se/
Postat av: carina

mm, lasse !! (: har givetvis sparat min biljett jag med.

2009-09-01 @ 10:40:58
URL: http://carinabrandbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0