Dan före dan



Nu är jag hemma igen.
Vägarna var jättefina och jag fick tag i Helmer tillslut vilket resulterade i sällskap från Ljungby och hem.

Dan före dan idag.
När jag var hemma hos Adam på förmiddagen och märkte hur sjukt jobbig Anton tyckte att denna dagen var så blev jag lite full i skratt. Tur att man inte tycker att den är jobbig fortfarande utan kan njuta av myset :)
Jag vet inte hur många gånger han sa/sjöng/skrek; Imorn är det julafton.

Ikväll är det iallafall uppesittarkväll och gran-klädning :) (jag hittade på ett ord :))
Ha en mysig kväll alla bloggläsare ;) hehe.

& förresten. KOLLA vad Malin & David hade gjort till mig :) sweeties :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0