it was christmaseve babe

Jag vet varför jag älskar julen. Julafton är så himla mysig och det är så mysigt att ge bort saker och att få saker! co alla blev glada för det jag gav och jag fick jättemycket fina saker :D

Just nu sitter jag i köket med min nya minidator :D MMMM :D
jag fick en popcornmaskin, pengar, presentkort, ljusstakar, en toaster, flyttahemifrån saker och jag kommer inte ihåg allt. men det känns som om det var länge sedan det fanns så mycket julklappar under vår gran. men det är hel-mysigt det :D

Idag är jag mest besviken. inte över hur julen är eller vad jag fått.
utan mer över att folk inte håller vad de lovar. jag undrar vad vänskap handlar om och om hur länge man ska orka ge och hålla kontakt utan något egentligt gensvar. suck.
julafton i bilder.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0