let it snow, nananan STOOOOOPP

Sitter i Strömsnäsbruk framför brasan och myser med älsklingen. helt oväntat slog vi på tv:n och såg att programmet morfar pratade om massor igår gick just nu. Jon, Kate och åtta barn. sjukt söta ungar!! och den med glasögon är skitsöt :')

som ni kanske förstår av vad jag skriver så har morfar kommit ner till oss. jag är så glad över det. jag har fått min bästa julklapp redan. familjen är det viktigaste för mig.

förutom att mysa framför brasan så kollar vi lite på utbildningar. och jag har hittat en som verkar SÅ rolig. men den är i stockholm och jag vet faktiskt inte riktigt om jag är redo än, vi får se. jag har också läst att förskoleyrket är ett framtidsyrke, vilket låter bra. men, det tar fyra fucking år att bli det... suck. adam har också hittat några han tycker verkar kul :)

var ute och sprang innan. sjukt jobbigt, men roligt :)
nu vräker snön ner och jag ber för att den ska sluta falla. det trodde ni aldrig skulle hända va?
men jag vill komma hem till julafton, utan problem. så det måste sluta nu så att plogbilarna hinner ploga innan det är dan före dan och jag är på väg hem

God Jul.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vad är det för utbildning du har hittat i Sthlm? :)

2009-12-23 @ 14:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0