day off

"hur normalt är det att den tjej sover 10 timmar på en natt?"
jadu adam, jag vet inte. men trött var jag :) och jag är inte normal, men tyck om mig ändå!? :D

mitt rum är rent och luktar kate moss :) den ljuva doften ska snart bytas ut mot den stickande lukten av tigerbalsam.
Men snart ska data skärmen visa desperate housewifes så det spelar ingen roll :D

Studenfesten igår var mysig! :)
och dagens lediga dag har varit behövlig! :)

en sista sak bara innan jag ska gå!
lägerdeltagare! BETALA LÄGRET!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack för hjälpen babe! ;) <3

2009-01-22 @ 23:00:35
URL: http://johannay.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, hur onormalt är det att sova 10 timmar? ^^

det gör ju jag så ofta jag får chansen!

(jag menar, jag siktar ju på att lägga mig vid nio varje kväll, och då blir de ju i alla fall nio timmars sömn till klockan sex ;D)

Helgen <3 :)

2009-01-23 @ 13:50:40
Postat av: Johanna

uppdatera :D

2009-01-28 @ 13:54:24
URL: http://johannay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0