Just my luck...

Idag efter skola, träning och försök till att bli uppraggad gick jag & adam hand i hand till Kjell och Company för att jag äntligen skulle köpa min älskade media bank! :D efter snack med sjukt trevlig kille gick vi därifrån , jag 1995 kr fattigare, men massa mycket lyckligare :D
Fast.. egentligen visste jag ju från början att jag skulle bett honom byta mediabank direkt, eller iaf att jag inte skulle varit så jävla glad. För när adam försökt få den attt fungera i en timme ville jag dö..
just my luck,
ingenting jag köper, fungerar från början... aldrig... :(

cry me a river,
nu ska jag skriva adams biologiarbete... usch, tänk om han får ig, jag fattar ingenting ;P
men nu ska jag iaf ta reda på varför vi skrattar,

ciao

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad är detta och varför vet jag ingenting om det? :P

2009-01-29 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0