kind of exhausted

men min FUNGERANDE media bank ( en extern hårddisk till tv:n folks! ;P ) gör mig lite piggare :) ett tag till i alla fall !
jag hoppas Adam kommer hem snart så jag kan ringa honom, för jag förstår mig inte på datasaker :O

Bal & Studentmässa på Paladium idag :)
En trevlig stund med girlsen och bra inspiration för klänning :)
Goodie bagen var dock under förväntan

men tiden går fort och det är faktikst snart dags för champangefrukost, sång, skrik, dans, vita kläder & studentmössa!
YES! :D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Goodiebagen sög fett,

men det kan inte förstöra faktumet att vi ska kolla på tyg nästa vecka och att vi kommer att vara SNYGGAST och LYCKLIGAST på både balen och studenten! :D

2009-01-29 @ 21:27:06
Postat av: Erika svarar Sanna

nästa vecka kommer bli kalas! :D

& studenten och balen, gosh vännen, vi ska bara breath-taking!

2009-01-29 @ 21:49:43
Postat av: matilda

du kommer va så fucking snygg på balen !

2009-01-30 @ 08:57:53
URL: http://matalf.blogg.se/
Postat av: Erika svarar Matilda

DU KOMMER VARA VACKER MIN VÄN!

2009-01-30 @ 08:59:36
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0