ett öga rött

Ögonen kliar, halsen gör ont och jag känner mig allmänt hängig.
Jag orkar inte riktigt bli sjuk nu.. Jag som verkligen har sett fram emot helgen och utgång med tjejerna!
Vi håller tummarna för att Någon kan ta mina symptom och kasta iväg dem någonstans!

Förövrigt känner jag mig ganska nere...
Jag har även ont i axeln och jag saknar adam ( en vecka kvar nu.. )

Mitt möte med Sanna piggade dock upp dagen och om en timma är det miss marple.. kanske ?
Nu ska jag gurgla saltvatten och klia mig röd i ögonen.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi är SNYGGA! :D

2009-07-09 @ 12:48:47
Postat av: matilda

musse och mimmi på detta kortet ;D vi måste ses snart för jag saknar dig erika

2009-07-10 @ 10:08:06
Postat av: Erika svarar

Jag saknar dig med matilda!

2009-07-10 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0