lalala :)

Ännu en jobbvecka är över och även om jag bara har jobbat 3 hela dagar och 2 timmar så har det varit en lång vecka. Alla veckor känns långa just nu... fast de går ändå fort. Det är konstigt det där.  

Om någon timme hämtar familjen Wretström upp mig och vi åker mot Ölandet. Det ska bli jättemysigt att komma bort från Växjö ett tag. (som om jag inte varit det nu ^^ Göteborg förra helgen, Stockholm onsdag, torsdag och Öland nu i helgen...) Det som ska bli ännu roligare är att jag får träffa Babe vilket det inte blir mycket av på somrarna. Det ska även göras ett försök till att komma 2:a på DM, Första platsen kan jag bara se i stjärnorna ;)  

Igår var det tänkt att tjej-klass-gänget skulle träffas på en picknick, men när tre inte kunde och tre bangade i sista sekund var vi bara fem stycken som pratade och skrattade och hade skitmysigt.  

Nu ska jag gå hem till mormor och hoppas på att få lite mat (jordgubbar!!), för kebabsalladen är förbränd för länge sedan ;P

Ha en trevlig helg.   Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0