like a star, like a hero

Idag har jag gjort två upptäckter. Den första är att på morgonen existerar inga trafikregler. Det är väl klart att det gör tycker ni...? Men nej, det gör det faktiskt inte, fråga alla morgonbuss/bilchaufförer får ni se. Det andra är att människor aldrig slutar vara äckliga. Nej för på jobbet där alla är vuxna människor är det fortfarande bajsstreck i toaletten... Så jag som är yngst här tar det äckliga ansvaret och tar bort det (annars tror ju folk att det är jag som äcklar mig, fattas bara annat. De gillar att klaga på ungomar..)  

Idag är  det förövrigt sista dagen på jobbet innan min vecka semester. Förresten det kan ju också vara en upptäckt. Att dagen känns mycket bättre när man äter flingorna på jobbet (det gjorde jag idag ;P)  

Okej, jag har en fjärde upptäckt också innan vi går vidare till det sorgliga... OLIVER ÄR FULLA MED KALORIER :D en undanflykt till att slippa äta dom nu när varje kalori räknas.  

Japp, nu träffar jag inte Emelie på ett år. Avskedet är gjort, & det var jobbigare än jag trott. Två avsked kvar, mitt hjärta kommer gå sönder. Anyway, vi hade en sjukt trevlig kväll igår. Pictionary, mat, skratt och tårta. En kanon Vi-ses-igen-middag :)  

Kompisarmband... <3
puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är fantastiska upptäckter du gjort, och nu när jag tänker på det så har jag också upptäckt dem!

Att det inte finns några trafikregler på morgonen är dagens sanning som Ida och jag dagligen beklagar oss över :P

Att vuxna människor är äckliga och oansvariga (det sista tar jag mig friheten att lägga till) är våra kök här på jobbet ett bevis för. Smutsig disk överallt, matrester på borden och allmänt Äckel!

och TJOHO! Jag slipper lära mig äta oliver!! :D Du är bäst! :D

2009-07-23 @ 13:22:16
Postat av: Emelie

Tack så jättemycket för igår, det var verkligen superkul. Hoppas att du får det jättebra tills vi ses nästa gång.

Tack igen!

2009-07-23 @ 14:40:40
Postat av: Fanny

Du har verkligen tänkt efter (:

fiin bloigg du har :)

2009-07-30 @ 13:21:25
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh jag är så osäker, gillar kanske dom sista mer...heheh=)

2009-08-04 @ 14:46:25
URL: http://modeflickan.se/Cravingforfashion
Postat av: malin

sv: haha vi kan ju inbilla oss det tillsammans :)

2009-08-04 @ 20:59:28
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: z

IIIIIH HEADERN! DU ÄR SÅ SNYGG!

2009-08-04 @ 22:42:03
URL: http://zozans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0