:)

Fram tills idag har det känts hemskt onödigt att sätta på datorn. Solen har stekt ända inpå kvällen och jag har varit ute tills deckarna börjar på tv. Idag vände det, det regnade floder. Jag var ute i fem minuter på lunchen och när jag kom tillbaka var det som om jag duschat med kläder (hemlis, det var skitkul att springa i regnet och hoppa över vattenpölarna :D)

Jobbet går bra. Lite segt, men det är så det ska vara.
Imorn bär det av till Stockholm, Lag Sm och Stockholm Stadion. Tyvärr så gör min vänster framsida ont.. Men mitt nyinköpta Tigerbalsam ska förhoppningsvis lindra smärtorna.

På torsdag ska det picnickas med klass(ex klass) flickor :)
MYS

summer is a state of mind..?
lets not hope so :)

Kommentarer
Postat av: matilda

jag saknar dig erika

2009-07-01 @ 06:33:19
Postat av: Sanna

Åh, snälla skriv mer blogg, det är det enda jag har att läsa på jobbet <3

Hur dags och vart blir picknickandet? :D

Lycka till i Stockholm! :)

2009-07-01 @ 08:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0