2 kg

yes, två kilo har försvunnit från min kropp sen i fredags
och det är inte medvetet (tro det eller ej) men jag kan inte äta
jag kunde inte ens behålla mitt p-piller i morse
min mage sympatiserar med mig, eller den är nästan ännu mer orolig än vad jag är.

jag vaknade vid tolv idag, och var glad
för en sekund, sen kom jag på Det.
FAN!

men ikväll ska vi prata ut
eller du ska lyssna och be om förlåtelse på dina bara knän, ge mig rosor och aldrig ALDRIG prata med hor-jäveln.
du ska också få veta att du HAR gjort fel, att jag äcklas av dig och att jag hatar det du gjort
(men du kommer också få veta att jag ändå älskar dig, och att du kommer få en chans till, men du kommer få fjäska sönder och visa att det är mig du vill ha...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0