DON'T STOP ME NOW! :D nannana

distans runt sjön
10 backe i sjukhusbacken
brottarfys

jag är så sjukt nöjd med mig själv :)
I can see that goal comming closer :D
(vad jag inte kan se är hur fan i helvete jag ska kunna göra en sån där great tävlingssäsong som jag vill göra, när jag fortfarande inte har någon tränare... :()

27 dagar kvar
L Y C K A

jag har funderat
och jag har kommit fram till att det förra året fanns två resor som förändrade mitt liv radikalt!
Först spanien..
då det äntligen började gå framåt mellan mig och adam, då jag kom ännu närme mina friidrottsvänner, när jag lärde känna nya folk ( som har gjort livet lite roligare :D)

Sen Tyskland
som fick mig att inse att jag ville ha adam
som förde mig och tjejerna närmare varandra till det härliga gäng vi är idag :D

fyfan vilket år 2008 var, det kommer bli svårt att slå
men 2009, var inte ledsen, jag håller på dig :D













fucking wonderful <3

Kommentarer
Postat av: matilda

fan va tyskland va underbart . du är fucking great sockertopp <3

2009-03-18 @ 09:17:04
Postat av: zoz

jag säger som matalf; du är great! så in i! sen så tycker jag att vi verkligen borde ta tag i årets berlinresa ;> blir troligtvis lika awesome som last year, om inte bättre!

2009-03-18 @ 19:59:37
URL: http://zozans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0