:)

Jag sitter framför min dator och tittar ut på solen och har ont i halsen... :(
Men jag visste ju att det skulle komma, hade bara inte hoppats på så snart.
I eftermiddag blir det musik direkt med baby :)

Hade en riktig toppen dag igår :)
Först träning, som gick skitbra, både jag och malin var riktigt starka :D
Efter stretching och dusch gick vi ner på stan där vi mötte Ellen & Erika och sen började vi shoppa loss :D
Malin var värst, men jag handlade också en del :)

jeans shorts
vita tygskor
puder
träningslinne
skärp
öronhängen
pannband


På kvällen hade vi myzz hos Ellen :)
Först tjejmiddag med tacogratäng och sedan kom David & Emma med :)

   


Kommentarer
Postat av: malin

jag äälskar dig karl-alfred boy!

2009-03-29 @ 17:34:37
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja, det var verkligen uber-trevligt!

Måste göras om gullet <3

2009-03-29 @ 22:25:41
URL: http://ellenkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0