I'm laying flat out on the floor

Helt klädd i rosa och trött är jag nu efter en härligt springtur i solen :)

Många pratar om att de måste ändra sina "sov-vanor" så att de sover mer,
men jag har kommit på att jag måste lära mig att sova mindre...
för jag mår fruktansvärt dåligt av att somna ifrån min älskling tidigt.. Jag önskar att jag orkade hålla mina ögon öppna och titta på hans fina ansikte några timmar till, men hur jag än försöker så kan jag inte..
så jag ska sova mindre! jag ska lära min kropp att det är bra att vara vaken!
det låter sjukt.. men jag ska ändå :)

Skolan var seg idag
och jag tror jag tog "darr-priset" idag under de argumenterande talen på svenskan ^^

Jag har även lärt mig något kul idag!
Elin och jag slog upp ord på tyskan och när vi skulle leta efter "bunden" så fanns bajsnödig. och "jag måste bajsa heter"
Ich muss mal gross!
HAHAHAHAHAHHA! för er som inte kan tyska betyder det typ "Jag måste stort" XD

Ikväll blir det massor med chill med mamma & pappa och så ska det låta :D
Imorn kommer Sanna och vi ska leka med hennes kamera (egentligen projektarbete ;))
Söndag, allsångspinning och världsrekordförsöks tävling i diskus i tipshallen :) Tuufft !

Trevlig helg :)

ADAM
when you think I loved you all I can, I'm gonna love you a little bit more


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt, själv tycker jag att det är för kallt att springa ute i nuläget. Kika gärna in på min blogg och det skadar inte att lämna en kommentar =)

2009-03-20 @ 18:10:26
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0