Just dance

Ett inte allt så smärtsamt uppvaknande idag, jag blev lite chockad själv ;P
Men iallafall,
igår hade vi KLASSFÖRFEST! :D (jag vet, man får typ hjärtinfarkt av chock..) men det var sjuktkul :)
På Barca måste jag säga att det inte alls var så kul som jag hoppats, musiken var riktigt dålig :(
Dock så är det alltid kul att träffa folk man känner :D

Vid halv ett gick jag mot stationen med Johanna & Kim
tog en cheeseburgare (I remember the money Johanney :))
ringde min man och tog bussen hem.
dödstrött somnade jag i min säng med kläderna på ^^

Ikväll är det myskväll hos  Anna :D
Jag är fett taggad!

(& jag skiter i vad du säger, jag vet att han älskar mig...)



Kommentarer
Postat av: zoz

jag älskar oss, jag gör verkligen det. och det BLIR FLER KLASSFESTER! så reaktionen av det lyckade inte blir någon chock ;D

2009-03-07 @ 11:10:24
URL: http://zozans.blogspot.com
Postat av: Johanna

haha, jag tror nog att jag kan bjuda dig på cheeseburgaren gullet :)

2009-03-07 @ 11:51:36
URL: http://johannay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0