man ska inte klaga

men det är faktikst riktigt irriterande att sitta i datalandskapen och bli bländad av solen som kommer fram typ 5 sekunder varannan timme... för den är så stark att jag typ blir blind....
& det är ju faktikst nästan inte mitt fel att jag inte är på engelskan just nu och istället sitter och har ångest över mitt skolk, men jag har verkligen försökt att hitta boken så att jag kan läsa den, men det går inte och det är faktiskt inte mitt fel att recensionerna på internet suger!!

anyway, idag är det KIMs dag :)
så jag ägnar (huh, stavning? :o) mina tankar åt henne och hoppas att hon får en bra dag :) (så bra som det går när projektarbetet ska in imorn...)

anyway igen, imorn är det studentfest med cirkus tema och jag ska vara publik...
så fruktansvärt seriöst, jag vet....

ikväll ska jag träffa adam :) <3
det känns bra :)

puss&kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Kim

Tack vare dina tankar går det någerlunda bra :) <3

2009-03-05 @ 15:53:34
URL: http://kimek.blogg.se/
Postat av: zoz

du skulle kommit på engelskan, vi var inte så superseriösa i vår grupp och den sista halvtimmen bara flummade vi :P

2009-03-05 @ 16:09:18
URL: http://zozans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0