oh yeah

Vårt rytmikshownummer kommer att bli så bra :D
för trots att jag är sämst på att byta kläder fort så går det bra och hela klassen är så jävla duktiga :D (jag menar till och med monica sa att vi var bra :o!)

På lördag blir det fett med mys med Ellen & Malin , precis som förr :)
( lördagen räddad och adam jag vet att du hade rätt :D du känner mig så väl :') )

vi satt och tittade på gamla bilder och kom fram till många intressanta saker ;)
men framförallt, fan va tiden går fort!!!!



men jag älskar er lika mycket fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tiden går jättefort, nästan läskigt. Men det viktigaste är att man har minnet i behåll och inte glömmer bort varandra. Och det har vi ju lyckats att inte göra så det är ju grejt! :)



Längtar till Lördag, ska bli kul! <3

2009-03-25 @ 00:08:24
URL: http://ellenkarlman.blogg.se/
Postat av: malin

kärlekar er

2009-03-25 @ 15:11:59
URL: http://malin5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0