Så ska det låta

alltid lika bra
och idag hade jag med mig anteckningsblock ner i källaren och skrev upp alla bra låtar
så nu ska jag uppdatera spelningslistan på Spotify :D

Alla småtjejer älskar Måns Zelmerlöf
men jag gör bannemej också det.
att höra honom sjunga i ett sånt här program gjorde att jag fick en helt annan bild av killen :)
hans röst är underbar! :D
och så är han stark med, han tog sönder glasgolvet ;) Haha :)

längtar redan till nästa fredag !
eller så kanske jag gör en Carro och laddar ner några gamla avsnitt ;)

Tscüss

Here Comes The Sun
Beatels

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, det är bra Erika ;D

gamla avsnitt ska man ha!

2009-03-23 @ 22:59:22
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0