Vem vill gå i ettan nu?

Ja inte vet jag :O
för det är helt underbart att ha studenten så nära!

Idagt smällde det äntligen, Rytmikshowen gick av stapeln
och vilken show det blev :D man blir så imponerad av alla klasser :)
Och SP06A, vi var fruktansvärt bra! :D (fan vad jag har saknat att stå på scen och ta ut rörelser och förmedla känslor!!)
Jag fick även en total blackout idag, jag hade ingen aning om vart jag var eller vart jag skulle :O men sanna hjälpte mig! tack vännen ;)

nu ska jag plugga filosofi, (SUUUUCCKKK)
man kanske skulle gå i ettan ändå?
NO WAY :M




Kommentarer
Postat av: matilda

Jävla snygging :P Ditt profilfoto i svartvitt är du fruktansvärt snygg på!

sp06a var gryma på rytmiken och de märktes inte att du inte visste vad du skulle vara.

och angående filosofin, du klarar det i promise!

pusss

2009-04-01 @ 08:46:17
URL: http://matalf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0