weekEND

Nu har precis Sanna åkt hem och jag sitter här och filar lite på matsedeln som ska lämnas in imorgon.
Vi har haft en kanonhelg och vi har varit så sjukt duktiga med projektarbetet :D nu återstår det bara att få höra Elisabeths åsikt... Vi får inte hoppas på för mycket ;)
Igår var vi även ute en lång stund i det fina vädret och lekte med Sannas kamera :D underbart!

Jag måste bara skänka en tanke till min vän Emilia, jag tänker på dig!
och även en tanke till min älskling som är överlycklig (vilket gör mig lycklig) för att hans man är hemma :)

Nu ska jag åka in till vallen och spinna :)
sen blir det att äta pastasallad och titta på diskustävling! jag håller tummarna för ett världsrekord!

ta vara på det som är kvar av helgen <3








Kommentarer
Postat av: malin

fina bilder :)

2009-03-22 @ 17:35:36
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: zoz

vackra människor!

2009-03-22 @ 21:36:55
URL: http://zozans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0