whiskey in the jar, nanannaaa

När man vaknar med stora snöflingor utanför fönstret,
Sitter på svenskan när det regnar
och gör på stan i hagel
så är det minsta man förväntar sig en härlig fredagsjogg i sol :o
man jag klagar inte! :D

Spanien närmar sig!
17 dagar kvar nu, och jag tror att alla friidrottare kan hålla med om att taggningen är på topp :)

Vad som också närmar sig är studenten :o
Med balklänning på G, studentklännings jakt och studentmössan snart på hyllan så,
är det bara 75 dagar kvar ! (ich jag räknade skoldagar igår och jag tror det var 37 :O)
Men på dessa dagarna har vi massor med jobbiga saker att göra :(

Iallafall, nu är det helg
och det ska bli fett mysigt :)
Familjekväll ikväll, träning, stan och ellenmalin mys imorn, plugg och Musik direkt med adam på söndag :)
fett najs :)

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0